Followers

♥♥♥ Terima Kasih Sebab Sudi Singgah Ke Blog JOM CANTIK bersama Reena Beauty House Ini . Kalau Berkenan Dengan Mana-Mana Produk Kami , Just Click Join This Site Button Ye !! ♥♥♥

Wednesday 15 February 2012

COLLAGEN X

COLLAGEN X
(20 sachets x 20g)

Diadun dari bahan semulajadi mewah yang unik : Collagen, Colustrum IgG, Mutiara, Manjakani, Kacip fatimah, Mirifica dan Ekstrak Manggis dirumus khusus untuk wanita yang sentiasa ingin kelihatan "Cantik Di Luar, Sihat Di Dalam'
KULIT KELIHATAN LEBIH GEBU DAN HALUS - KESAN KETARA SEBULAN PENGGUNAAN



Kolagen

• Kecantikan kulit serta mengurangkan garisan halus kedutan 

• Meningkatkan kekenyalan & kelembapan, mencerahkan kulit
• Meningkatkan kekenyalan otot dan melicinkan pergerakan sendi
• Bertindak sebagai agen anti penuaan.


Kolostrum
• Meningkatkan sistem metabolisme tubuh
• Memperbaiki sistem DNA & RNA tubuh
• Mengaktifkan sel dan menghindari Osteoporosis. 
• Merangsang hormon pertumbuhan (HGH) serta lainnya.


Kacip Fatimah
mengandungi unsur antioksidan dan phytoestrogen yang dapat membantu mencegah pembiakan sel- sel kanser dalam badan. 
• Membantu merapatkan otot-otot rahim dan faraj wanita
• Memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.


Manjakani

• Mengecut dan mengetatkan rahim dan peranakan wanita.

• Memperbaiki sistem peredaran haid.
• Menyembuhkan luka-luka dalaman selepas bersalin.
• Membersihkan darah kotor.
• Mengatasi keputihan dan membaiki tisu faraj.


Pueraria Mirifica

• Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.

• Menegangkan saiz payudara.
• Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
• Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
• Mengetatkan vagina dan lain-lain


Mutiara

untuk memutihkan kulit, meningkatkan kualiti tidur seseorang, meningkatkan metabolisme, menguatkan tulang, menambah zat kalsium, mengekalkan keremajaan kulit serta menjadikan kulit lebih cerah, lembut, halus, licin dan gebu.


Ekstrak Manggis

Buah manggis kaya dengan Xanthones yang merupakan sejenis antikoksida. Buah ini dikatakan boleh membantu memulihkan sistem imunisasi badan.

**Cara Penggunaan**
Larutkan satu paket Collagen X ke dalam secawan air suam (150ml). 
Perasa koko yang lazat. 
Boleh dicampur dengan sedikit nescafe untuk rasa yang lebih enak.
Sekali sehari sebelum sarapan.


Testimoni

Perubahan pada Kulit
"Sejak saya mengambil COLLAGEN excelife nampak perubahan ketara pada kulit saya, ia menjadi lebih cerah dan anjal.garis2 halus dimuka dan tangan berkurangan.terasa diri saya lebih muda dari usia sebenar.saya rasa teruja dan rasa amat menakjubkan perubahan ketara pada diri saya ini.disamping rasanya yang sedap ia juga membekalkan tenaga sepanjang hari.saya tidak akan ketinggalan mengambil produk ini.tentunnya setiap wanita menginginkan "CANTIK DILUAR, SIHAT DIDALAM"
>>>>>>>>>> Pn Salegah Alias


Mencerahkan dan meningkatkan Kelembutan Pada Kulit
“Walaupun setelah mencuba Collagen-X selama seminggu sahaja kulit saya terasa lebih halus dan lembut. Alhamdulillah.” ”.

>>>>>>>>>> Junainah Jamaludin (Segamat)


Meningkatkan Kelembutan Pada Kulit 
“Saya telah mencuba Collagen-X keluaran Excelife selama beberapa minggu setiap pagi. Ternyata Collagen-X memberi kesan yang amat posiif pada kulit saya serta tubuh saya. Saya ingin mengesyorkan setiap wanita agar mencuba Collagen-X keluaran Excelife” 

>>>>>>>>>> Norazah Ishak (Muar)






Eh , apa tunggu lagi ? Tempah laa :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...